söndag 14 februari 2016

Fick sin rätt tillgodosedd efter att ha pressat regeringen genom att kopiera Corruptio-bloggen - Suveränt!


INTELLIGENT PERSON ANVÄNDE CORRUPTIO-BLOGGEN FÖR ATT FÅ SIN RÄTT TILLGODOSEDD AV STATEN

Den socialdemokratiska sekten "Socialdemokraterna" som titulerar sig som Regeringen backade tydligen när intelligent person bakom bloggen www.sjuhusovergrepp.blogspot.se hotade med att kopiera Corruptio-bloggen om inte Zahra får sin rätt tillgodosedd. Och det lyckades!

- Grattis!!!



Nedan ser Ni att Corruptio-bloggens artiklar lades ut på bloggen www.sjukhusovergrepp.blogspot.se

Polisers vapenhandel till gäng (hittills fler än 70 mördade) är en mycket känslig skandal som regeringen, polisen, åklagarmyndigheten, högsta domstolen, JK och JO gjort allt för att tysta ned. Avslöjades av visselblåsare RZ.


1 kommentar:

  1. tisdag 8 december 2015
    Sjukhuset skyddar en pervers våldtäktsman till läkare!
    Jag publicerar härmed några av Magnus mail till mig så får ni se vilka sexuella övergrepp han fantiserar om att utsätta kvinnor för. Magnus har en hemlig kontantkortstelefon med nummer 0769 285076, tror ni polisen orkat utreda hans mobiltelefon och alla hemska sexuella perversa övergrepps sms som han skickat?

    Skulle gärna rolla med dig också, dominera, du är min lite ibland motvilliga el olydiga tjänarinna som måste tas hårt i alla hål mm.

    "Som jag skrev i mitt sms - skulle vilja ta dig samtigt som du blir slickad, eller fistad, av en annan tjej...
    Skulle vilja se er tillsammans först, och sen ta dig hårt.
    Skulle gilla att dominera lite också. Är det något för dig? Skulle kommendera dig att onanera för mig, kanske hålla fast dig el binda dig lite lätt och sedan ta dig hårt medan du låtsas kämpa emot lite.
    Tänker på dig :)"

    "Hej:)
    Skrev just ett jättelångt mail till dig om när jag och min KK hade sex med en annan tjej från vårt jobb, men datorn hängde sig när jag skickade det :(
    Får se om det här kommer fram ist. Slutade iaf med att jag kom djupt i min kks röv samtidigt som hon blev slickad - bland det skönaste jag varit med om... Sånt som du gillar, eller skulle gilla "
    Upplagd av Anonymt kl. 21:41 Inga kommentarer:

    SvaraRadera